کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317545 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

T-Mobile در کمتر از 6 ماه فروش اکسپریا Z3 را متوقف کرد

ورود به بازار آمریکا یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی سونی بود تا اینکه در اکتبر سال گذشته دو اپراتور مخابراتی آمریکا، تی-موبایل و ورایزن نسخه‌هایی از اکسپریا Z3 را برای فروش در اختیار مشتریان خود قرار دادند، اما به نظر می‌رسد شرایط چندان راضی کننده نبوده، چراکه تی-موبایل به آرامی اکسپریا Z3 را از لیست فروش گوشی‌های‌هوشمند خارج کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپراتور مخابراتی تی-موبایل گوشی‌هوشمند اکسپریا Z3 را به آرامی از فروشگاه آنلاین خود برداشته و به جای این گوشی‌هوشمند کاربران را به سمت خرید گزینه‌های دیگری نظیر اکسپریا Z و اکسپریا Z1S هدایت کرده است. هرچند هنوز ورایزن اکسپریا Z3 را در فروشگاه خود نگه داشته، اما از دست دادن یک اپراتور مخابراتی را باید ضربه بزرگی برای کمپانی ژاپنی خواند که با مشکلات مالی دست به گریبان است.

تی-‌موبایل احتمالا به دلیل درخواست پایین از سوی مشتریان این گوشی‌هوشمند را از لیست محصولات خود خارج کرده است. یکی از دلایل درخواست پایین برای اکسپریا Z3 را باید دیرکرد سونی در انتشار اندروید آبنبات چوبی برای گوشی‌های‌هوشمند خود بنامیم که به عدم علاقه‌ی کاربران برای استفاده از Z3 دامن زده است. در مقابل رقبای سونی بسیار زودتر از این کمپانی اقدام به انتشار نسخه‌ی جدید اندروید کرده یا نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند.

تصاویر منتشر شده‌ی منتسب به اکسپریا Z4 نیز تغییرات چندانی را در مقایسه با نسل پیشین آن در این گوشی‌هوشمند نشان نمی‌دهد. از نظر ظاهری شاهد تغییر چندانی در اکسپریا Z4 نیستیم تا کاربران نیز مشتاق به خرید آن باشند. در مورد مشخصات فنی نیز احتمالا سونی تراشه و سایر ماژول‌های سخت‌افزاری را بروز خواهد کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به بهره‌گیری از اسنپدراگون 810 اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25862 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/18 تعداد مشاهده: 1785
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر